dissabte, 23 d’agost del 2008

...

Hola gent!!!

Be, aixo ja s'acaba...buuuaaaa!!!!!!!!!jeje...ara mateix em fa molta mandra tornar, quan estic ben situada a un lloc m'atavala la idea de moure'm. Buscar feina, acabar el projecte...on anire a viure? quina mandra haver de decidir totes aquestes coses.

Fa molts dies que no escric, de fet es la 4a vegada que intento posar algun escrit, pero entre l'electricitat, que som molts mes a l'oficina i les ganes que en tinc jo no ho he fet fins ara, que he vingut a Chengalpattu, a una hora de Vedanthangal per imprimir unes fotos magnifiques i resulta que m'he descuidat.....el pen!!!!!!!!! es a dir, que he vingut a fer el capullu!!! a mes a mes estic super estressada pk he d'acabar moltes coses del projecte (que no l'he pogut acabar, per cert...) i m'he de despedir de la gent...uffffffffffffi em queden unes 35 hores, em semble que no hauria de dormir avui...

No ho sabia que havies vingut a la India Pep, primera noticia.

Pos naaaaa, ens veiem d'aqui res....

Petons!